آغاز ساخت دو طرح مهم در انار

کلنگ احداث ایست بازرسی سردار شهید سلیمانی و طرح مسکن ملی در شهرستان انار به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  در مراسمی با حضور  جلالی نماینده مردم انار ورفسنجان در مجلس شورای اسلامی و حاجی زاده مدیر کل مسکن وشهرسازی وهمچنین سرهنگ روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان ومسئولین شهرستان انار کلنگ احداث ایست بازرسی شهید سلیمانی در ورودی استان کرمان از سمت شمال وکلنگ احداث طرح اقدام ملی مسکن به زمین زده شد.

دراین مراسم ابتدا سرهنگ روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به موقعیت خاص استان کرمان و هم مرز بودن با کشورز‌های شرقی آسیب‌هایی متوجه استان است که  ایجاد ایست بازرسی شهید سلیمانی از انار به استان یزد ضروری است.

او افزود: بدین منظور از اعتبارات استانی یک میلیارد تومان برای راه اندازی وشروع به کار این ایست بازرسی اختصاص یافته است و با راه اندازی ایست بازرسی انار به یزد از قاچاق کالا و انسان و ورود وخروج مواد مخدر جلوگیری خواهد شد که حاصل آن امنیت پایدار برای استان کرمان و استان‌های مرکزی است.

در ادامه حاجی زاده مدیر کل مسکن وشهرسازی استان گفت: کلنگ وعملیات اجرای آماده سازی زمین طرح ملی مسکن در قالب ۳ فاز در زمینی به مساحت ۲۶ هکتار در انار به زمین زده شد که دراین طرح ۸۰۰ نفر از واجدین شرایط صاحب مسکن خواهند شد.

او افزود: تا کنون در این طرح ۳۲۵ نفر واجدان شرایط نام نویسی و وجه اولیه را پرداخت کرده اند و همچنین به خانواده‌های ایثارگران هم بزودی زمین واگذار خواهد شد.

حاجی زاده گفت: به هر واحد مبلغ یک صد میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار