فرود اضطراری هواپیما پس از حمله مسافر به مهماندار!

رفتارهای تهاجمی مسافر و حمله او به مهماندار موجب فرود اضطراری یکی از پروازهای ایرفرنس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایجاد رعب و وحشت توسط مسافر در داخل هواپیما و حمله به یکی از مهمانداران موجب فرود اضطراری یکی از پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایرفرنس شد. این اتفاق بعدازظهر روز جمعه در پروازی که از غنا به پاریس و سپس به مقصد دهلی نو در حال انجام بود رخ داد. بنا به گفته مسافران پرواز این مرد هندی در حالی که نام «عیسی مسیح» را فریاد می‌زد با حمله به مهمانداران موجب ترس و وحشت در داخل هواپیما شد.

در ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده این مرد را در حالی که پیراهن سفید بر تن دارد و ماسک نزده است در مقابل مهمانداران هواپیما نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای فریاد‌های این مرد شنیده می‌شود که در حالی که دستش را مرتبا در هوا تکان می‌دهد به زبان هندی می‌گوید: «هندو بیدار شده است.» او سپس لحظه‌ای بعد فریاد می‌زند: «مودی آن‌ها را صدا می‌زند، جرات نکنید به من دست بزنید. او سپس در اظهارنظری شرم آور می‌گوید: «عیسی مسیح باید برود.»


بیشتر بخوانید


در ادامه تعدادی از مهمانداران تلاش کردند این مرد را آرام کنند. با این حال این مرد که ظاهرا قصد آرام گرفتن نداشت با فریاد زدن در داخل هواپیما شروع به لگد زدن به درب کابین خلبان کرد. خلبان هواپیما که از پاریس برخاسته بود مجبور به فرود اضطراری در یکی از فرودگاه‌های بلغارستان شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مرد که ظاهرا یکی از طرفداران دو آتیشه نارندرا مودی، نخست وزیر هند بوده پس از اخراج از هواپیما به مدت ۷۲ ساعت در بلغارستان بازداشت شد.

گفتنی است؛ این مرد که هویتش مشخص نشده به علت به خطرانداختن امنیت یک پرواز ممکن است به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
رفتارش عین زامبی ها بود خخخخ به نظرم ۱۰ سال زندان حقشه
آخرین اخبار