سردار قاآنی:

ما استخوان‌های آمریکا را خواهیم شکست

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در منطقه ما چیزی جز جنایت انجام نداده است و بداند ما استخوان هایش را خواهیم شکست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که  در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، گفت: دشمن اگر دشمنی نکند دشمن نیست و آمریکا با ترور سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی جنایتکار بودن خودش را به جهانیان اثبات کرد و ما استخوان‌های آمریکا را درهم خواهیم شکست.

او افزود: مکتب امام خمینی (ره) بهترین دانشگاه برای تربیت بود و هست و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دیروز و مدیران جهادی امروز، دانشجویان همین دانشگاه بودند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این مکتب شهدا در عمل، میدان دار بودند و زیر مجموعه خود را با عمل خود تربیت می‌کردند و رزمندگان دیروز دفاع مقدس، مدیران جهادی امروز هستند و همه شاهدیم که از زمانی که آقای قالیباف ریاست مجلس را به عهده گرفته است حقیقتا تحول بزرگی را در مجلس می‌توان مشاهده کرد و این مسیر تحول و استفاده از مدیران جهادی باید ادامه پیدا کند.

 


بیشتر بخوانید



سردار قاآنی بیان کرد: امروز زیر نظر استادان مکتب امام راحل، مقاومت نیرو‌های مقاومت در سراسر جهان با دست خالی در مقابل مستکبران تا دندان مسلح دیدنی و ستودنی است.

او تصریح کرد: نیرو‌های مقاومت فلسطین و یمن سرافراز که با دست خالی موشک می‌سازند و رژیم صعودی را مورد هدف قرار می‌دهند، رهرو همین مکتب و شهدا هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مستکبران جهان مانند آمریکا و اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده اند همانطور که همه امکانات دنیا در اختیار اسرائیل است، اما دارد دور کشورش دیواری به عرض یک متر و ارتفاع ۶ متر می‌کشد تا در امان بماند!

سردار قاآنی اظهار کرد: اینجا سرزمین امام زمان است و با همه مشکلات اینطور ایستادگی هنر است و خداوند عنایت ویژه می‌کند.

 

انتهای پیام//م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۷:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
تمام زندگی خودر را در راه ظهور منجی امام زمان ع در مکتب شهید سلیمانی صرف خواهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
راه سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
تکبیررررر
آخرین اخبار