کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوای آذربایجان غربی

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای استان از امشب، با خروج سامانه بارشی از منطقه تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مهدی کریمی کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: : طبق بررسی نقشه های پیش بینی و پیش یابی به خاطر افت ۸ درجه‌ای دمای هوا   لازم است تا مرغداران و دامداران در واحد های صنعتی خود و گلخانه داران استان نسبت به تنظیم دمای محیط اقدام کنند تا دچار خسارت نشوند.

او  اضافه کرد: در ۴۸ ساعت گذشته پلدشت با بارش ۲۸ میلی‌متری، پر بارش ترین شهر آذربایجان غربی بود و در مرکز استان نیز بارشی وجود نداشت.

کریمی با بیان اینکه بارش های سنگین تا عصر روز جمعه در استان ادامه دارد، گفت: آخر وقت امروز، جمعه این سامانه از استان خارج می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز از جنوب ومرکز استان گزارش شده است و لازم است شهروندان تدابیر مربوط به عدم تردد در اطراف سازه های بلند و نیمه تمام را رعایت کنند.

او با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در این مدت، چالدران با دمای منفی ۲ درجه سانتی گراد و میاندوآب با دمای مثبت ۱۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سرردترین و گرم ترین شهرهای استان بودند و دمای مرکز استان نیز بین مثبت چهار و ۱۶ درجه سانتی گراد گزارش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.