مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران شرکت ملی پست:

دفاتر پستی تا آخرین روز کاری سال برای خدمت رسانی فعال هستند

محسن وطن پرست با اشاره به فرارسیدن روز‌های پایانی سال و افزایش ترافیک ارسال مرسولات، از فعال بودن خدمت رسانی واحد‌های پستی تا آخرین روز کاری سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران شرکت ملی پست با اشاره به فرارسیدن روز‌های پایانی سال و افزایش ترافیک ارسال مرسولات پست اعلام کرد: واحد‌های پستی سراسر کشور تا آخرین روز کاری سال (۳۰ اسفند) جهت خدمت رسانی به شهروندان فعال هستند.

وطن پرست گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده تمامی واحد‌های قبول مرسولات در سراسر کشور در هفته پایانی سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر بوده و آماده قبول مرسولات پستی از مشتریان می‌باشد و درصورت افزایش ترافیک و تقاضای مشتریان روز جمعه (بیست و نه اسفند) نیز دفاتر قبول فعال خواهند بود.

وطن پرست در ادامه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در خصوص توزیع به موقع مرسولات پستی افزود: هماهنگی لازم در خصوص ایجاد شیفت‌های کاری در روز ۲۹ و ۳۰ اسفند و ایام تعطیل صورت پذیرفته است.

وطن پرست : دفاتر پستی سراسر کشور  تا آخرین روز کاری سال برای خدمت رسانی به شهروندان فعال هستند

وی با اشاره به آماده باش ناوگان رهسپاری دولتی و خصوصی به منظور حمل و نقل محمولات پستی و انجام هماهنگی با راه آهن و شرکت‌های هوایپمایی اعلام کرد: با توجه به افزایش قابل توجه ترافیک مرسولات پستی در ایام پایانی سال در تلاشیم که مرسولات پستی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست گیرندگان برسانیم، اما با توجه به رشد چشمگیر ترافیک در این ایام، قطعاً شکیبایی و صبر بیش از پیش هموطنان، کارکنان پست را جهت خدمت رسانی بهتر کمک خواهد کرد.

مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران شرکت ملی پست در پایان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز شیفت‌های کاری در تمامی واحد‌های اجرایی قبول، آماده سازی، رهسپاری و توزیع دایر بوده و جمع آوری مرسولات از مشتریان قراردادی هم طبق هماهنگی مطابق روال تعیین شده انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار