مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام کرد:

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز ۱۴۰۰ و آغاز سال جدید تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های معاونت سیما گفت: ویژه برنامه یـاز نفسی به صورت زنده  از ساعات پایانی سال به مدت ۱۸۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

او افزود: پخش زنده مراسم تحویل سال نو، بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد، معرفی موسیقی های  محلی، آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف این استان و ارتباط با سایر مراکز استانی نیز از بخش های مختلف این ویژه برنامه است.

لطیفی ادامه داد: بایرام گئجه لری عنوان دیگر ویژه برنامه‌ای است که به مدت ۶۰ دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین ماه از ساعت ۲۱ مهمان خانه های مردم استان زنجان است که با آیتم‌های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروز نامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی لحظات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: همچنین برنامه بهار نغمه سی با موضوع معرفی آداب، رسوم و اماکن تاریخی استان زنجان و موسیقی بومی و برنامه نغمه لر با آیتم‌های شاد و موسیقی سنتی نوروز امسال از شبکه اشراق پخش می شود.

رئیس رسانه استانی ادامه داد: پخش روزانه ۲ فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و ۲ سریال تلویزیونی در کنار مستند‌های نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر ارمغان شبکه اشراق در نوروز ۱۴۰۰ خواهد بود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درباره برنامه‌های شبکه استانی صدا هم گفت: رادیو زنجان هم با ویژه برنامه اولکمیزه بهار گلیپ به مدت ۱۸۰ دقیقه همراه شنوندگان خواهد بود.

او افزود: بوی جوی مولیان برنامه‌ای موسیقی محور با هدف معرفی موسیقی نواحی به شکل روتین تا ۱۵ فروردین پخش خواهد شد و برنامه بهارانه بستر ساز معرفی ابنیه تاریخی و میراث فرهنگی کشور می‌شود.

 لطیفی ادامه داد: ویژه برنامه بهار سسی و  اجرای مشترک با مراکز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، برنامه نوروز در جبهه‌ها و ده‌ها سرود و برنامه تامینی، بعنوان گلچین نوروزی  از دیگر برنامه های نوروز ۱۴۰۰ است.


 او گفت: پخش گزارش‌های تولیدی استان زنجان، معرفی صنایع دستی زنجان و اخبار ویژه مقابله با کرونا ویروس در ارتباط زنده با استودیو بهداشت استان زنجان  از برنامه های خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام نوروز است.


مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی در ایام تعطیلات، افزود: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید مستندهای کوتاه از بنا‌های تاریخی، تایم لپس از ابنیه فرهنگی، پوستر، اینفوگرافیک، پادکست، موشن گرافیک، بسته‌های ویژه آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و ایجاد صفحه ویژه نوروز ۱۴۰۰ در سایت مرکز و پویش زنجان همـدل (ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد) به استقبال نوروز می‌رود.


او با تأکید بر آماده باش رسانه ملی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: کارکنان خدوم رسانه ملی در سراسر کشور با تمام توان و بسیج امکانات در تلاش هستند علاوه بر فراهم ساختن ایام با نشاط و شاد برای مخاطبان خود، آخرین اخبار و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و مبادی ذیربط را به استحضار مردم شریف برسانند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.