فعالیت ۱۳ پایگاه امداد و نجات در ایام عید نوروز در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هلال احمر استان در طول تعطیلات نوروزی در ۱۳ پایگاه امدادی در خدمت مسافران و هموطنان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی، یک هزار و ۳۰۰ نفر/ روز از نجاتگران در پایگاه‌های امداد و نجات در سطح استان حضور خواهند داشت.

او اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور و با هدف کاهش تلفات در طول تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح ۱۳ پست امداد و نجات در سطح استان اردبیل فعال خواهند بود، تصریح کرد: ۱۲ پایگاه جاده‌ای و ۱ پایگاه کوهستان در محور‌های مواصلاتی استان در این طرح فعال بوده و به هموطنان خدمات ارائه می‌کنند.

ضربی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این طرح اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۳۸ دستگاه خودرو در این طرح مشارکت دارند که شامل ۱۳ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات و ۱۳ دستگاه خودرو پشتیبان می‌باشد.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر مثل همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برد، افزود: شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده بوده و هموطنان می‌توانند با گوشی‌های بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.