امدادرسانی به ۳۹۹ حادثه دیده در طرح زمستانه در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۹۹ حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طرح زمستانه که از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفند ماه اجرا شد به ۱۸۷ نفر در برف و کولاک، ۱۷۹ نفر در حوادث جاده ای، ۱۶ نفر در حوادث شهری، ۸ نفر در ریزش آوار، ۶ نفر در حوادث کوهستان، ۲ نفر در حوادث خدمات حضوری و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شده است.

او با بیان اینکه به ۹۶ فقره حادثه در این طرح امدادرسانی شده است، ادامه داد: ۵۴ فقره حوادث جاده ای، ۲۹ فقره برف و کولاک، ۳ فقره ریزش آوار، ۲ فقره حوادث کوهستان، ۲ فقره حوادث خدمات حضوری، ۲ فقره حوادث شهری، یک فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، یک فقره زلزله، یک فقره خدمات مناسبتی و یک فقره حوادث صنعتی و کارگاهی این حوادث را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این حوادث ۱۴۵ نفر مصدوم داشته است، ادامه داد: ۲۷ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۴ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

ضربی با بیان اینکه در این طرح ۱۱۵ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شده اند، تصریح کرد: ۴۸۰ نفر/ روز نیروی عملیاتی با به کارگیری ۱۷۸ دستگاه/ روز خودرو در ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در محور‌های مواصلاتی استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کرده اند.

او با بیان اینکه در این مدت ۳۸ نفر در حوادث برف و کولاک اسکان اضطراری داده شده اند، ادامه داد: ۳۵ بسته غذایی نیز توسط این جمعیت در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.