امدادرسانی به ۴۹۲ نفر در برف و کولاک/ اسکان اضطراری ۲۰ نفر در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۴۹۲ نفر از در راه ماندگان بر اثر بارش شدید برف و کولاک در استان امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تعداد ۲۰ نفر از در راه ماندگان توسط قرمز و سفید پوشان خستگی ناپذیر این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شده اند.

او با بیان اینکه کلیه نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سر می‌برند، افزود: در ۲۴ ساعته گذشته نجاتگران در محور‌های نیر- صائین، سرعین - اردبیل، خلخال - اسالم، کوثر - سرچم، مشگین شهر- اردبیل، مشگین شهر - پارس آباد، نمین - آستارا و اردبیل - خلخال (بودالالو) به یاری هموطنان گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۲ تیم عملیاتی متشکل از ۴۲ نفر نجاتگر و پرسنل طی ۸ عملیات امدادی و با بکارگیری ۱۶ دستگاه خودروی امدادی به این افراد امدادرسانی کرده اند.

ضربی با بیان اینکه تعداد ۴۱ بسته غذایی ۲۴ ساعته نیز در بین حادثه دیدگان توزیع شده است، ادامه داد: هموطنان عزیز از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت تردد حتما وسایل و تجهیزات زمستانی با خود همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.