رئیس کانون مداحان شهرستان کرمان:

از فرش حرم عقیله بنی هاشم(ع) در کرمان رونمایی شد

موسوی قوام گفت: رونمایی از فرش حرم مطهر حضرت زینب (س) در کرمان، یکی از مهم ترین برنامه‌های امسال کانون مداحان شهرستان کرمان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید حجت موسوی قوام، رئیس کانون مداحان شهرستان کرمان در شانزدهمین جلسه شورای کانون مداحان شهرستان کرمان که در اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور حجت‌الاسلام حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت سازمان تبیلغات اسلامی به عنوان یک بازوی توانمند برای کانون مداحان شهرستان، گزارش ۷ ماهه این کانون را ارائه کرد.

او از برگزاری ۱۵ جلسه داخلی شورا خبر داد و افزود: از این تعداد، ۴ جلسه با مسئولان استان و به منظور  پیشبرد اهداف این کانون برگزار شده است. 

موسوی قوام برگزاری سه دوره کلاس آموزشی با حضور اساتید کشوری، گردهمایی مداحان در آستانه محرم، تجدید میثاق با شهدای مقاومت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، توزیع بسته حمایتی به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان در شهرستان به صورت نقدی و سبد معیشتی بین مداحان نیازمند و همچنین پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان در کل استان،توزیع کمک هزینه ۵۰ میلیون تومانی به زندانیان جرائم غیرعمد از سوی مداحان خیر این شهرستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، برگزاری مراسم ویژه شهادت حضرت زینب (س) همراه با رونمایی از فرش حرم مطهر این بانو را از مهم ترین برنامه‌های سال ۹۹ کانون مداحان شهرستان کرمان  عنوان کرد.

او  همچنین از برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه مداحان استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد که این دوره با برنامه ریزی‌های انجام شده و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد گرفت.

رئیس کانون مداحان شهرستان کرمان از تعامل و همکاری مجمع مداحان و بسیج مداحان با این کانون قدردانی کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن خدا قوت برای  انجام فعالیت‌های این کانون در سال ۹۹  گفت: کانون مداحان باید برای رفع مشکلات مداحان تلاش کند.

او افزود: قشر مداح باید به این کانون اعتماد داشته باشند تا بتوانند مشکلاتشان را در این مجموعه حل و فصل کنند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار