نقش مؤثر سپاه و بسیج سیرجان در روز‌های کرونایی

فرماندار ویژه سیرجان گفت: سپاه و بسیج طی ایام کرونا در قرارگاه امام مجتبی (ع) و طرح مواسات، نقش مهمی در مدیریت ویروس در سطح این شهرستان داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت روز پاسدار، فرماندار سیرجان به همراه امام جمعه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار گفت: بسیج برآمده از دل جامعه و مردم است و در طول ۴ دهه انقلاب، حقانیت خود را با حضور در صحنه‌های مختلف با هدف حل مشکلات مردم به اثبات رسانیده و امروز از اهمیت و جایگاه خوبی در بین اقشار مختلف مردم برخوردار است.

او با بیان اینکه من افتخار می‌کنم که قبل از هر چیزی یک بسیجی بوده و هستم، افزود: سپاه و بسیج درطول ایام کرونا در قرارگاه امام مجتبی (ع) و طرح مواسات و کمک‌های مومنانه نقش مهمی در مدیریت این ویروس در سطح شهرستان داشتند.

سرهنگ علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان نیز ضمن قدردانی از همراهی و تعامل سازنده فرماندار و امام جمعه این شهرستان گفت: همه کسانی که در مسیر اسلام و انقلاب کارمی کنند، پاسدار هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار