پیش بینی رگبار باران در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا در خراسان رضوی رگبار باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای خراسان رضوی در روز تحویل سال نسبت به امروز بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

او افزود: حداکثر دمای مشهد امروز به ۲۳ درجه و فردا به ۱۶ درجه سلسیوس خواهد رسید که این کاهش دما در سایر نقاط استان هم رخ خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز و فردا هوای بیشتر نقاط استان ابری خواهد بود، ادامه داد: افزایش سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان و همچنین رگبار باران همراه با رعد و برق نیز در این مدت پیش‌بینی شده است.

اثمری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ریوش با هفت درجه بالای صفر و سرخس با ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده اند.

او تصریح کرد: همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در گناباد با ۷۲ کیلومتر بر ساعت و بیشترین میزان بارندگی نیز در فریمان با ۴، ۱ میلیمتر، ریوش سه میلیمتر و بردسکن و گناباد با ۱، ۴ میلیمتر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.