کرونا یک مرگ دیگر را در بوشهر رقم زد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با مرگ یک بیمار کرونایی دیگر شمار قربانیان کرونا در استان به ۹۰۴ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که این فرد خانمی بود ۸۶ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون و نقرس.

او همچنین با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند، ادامه داد: اکنون ۱۰۷ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۹ نفر به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری با بیان اینکه اکنون ۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند،افزود: از این تعداد ۶ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۲۱ هزار و ۵۹۷ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

کشمیری ادامه داد: مجموع جانباختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۹ اسفند به۹۰۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۲۱ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

او افزایش آمار مبتلایان را زنگ خطری برای استان عنوان کرد و با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی از سوی مردم، گفت: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کرد و لازم است میزبان شهروندان این استان‌ها نیز نباشیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.