دو نفر به فهرست قربانیان کرونا اضافه شدند

با افزوده شدن دو نفر دیگر تعداد قربانیان کرونا در استان بوشهر به ۹۰۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: اکنون ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر بوده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: زنی ۴۸ ساله بدون بیماری زمینه‌ای و آقایی ۷۴ ساله دارای بیماری زمینه روز گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان مثبت اعلام‌شده است.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۸ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد چهار نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱ هزار و ۶۶۹ مبتلا شناسایی شده اند.

کشمیری عنوان کرد: مجموع جا‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۳۰ اسفندماه ۹۰۶ نفر بوده است که از این تعداد ۲۱ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

او از به صدا درآمدن زنگ خطر خیز چهارم کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: شهرستان بوشهر از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان بوشهر از رنگ زرد به نارنجی تغییر کرده است.

کشمیری گفت: بنابراین شهرستان‌های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.