جودوکاران اعزامی به قرقیزستان تست کرونا دادند

ملی پوشان تیم ملی جودوی کشورمان پیش از آغاز تمرینات، تست کرونا دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در حالی از روز ۱۷ فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از ۳۲ کشور آغاز خواهد شد که تیم ملی جودوی ایران با ترکیبی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

ملی پوشان صبح امروز ابتدا تست کرونا دادند و پس از آن مجوز حضور در اردوی تیم ملی صادر شد.

به همین دلیل مرحله دوم تمرینات ملی پوشان اعزامی به این دوره از مسابقات از امروز (پنج‌شنبه، پنجم فروردین ماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون جودو در نهایت تصمیم بر این شد که با هدف پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان تیمی با تلفیقی از سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به قرقیزستان اعزام شود.

بر همین اساس محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم، قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی پرهیزگاری در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و سعید کرجی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

طبق برنامه ۱۶ فروردین ماه ساعت ۱۵ به وقت محلی قرعه کشی مسابقات انجام می‌شود. ۱۷ فروردین ماه جودوکاران ۲ وزن ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت. ۱۸ فروردین ماه ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم مبارزات خود را انجام خواهند داد و ۱۹ فروردین ماه نیز مبارزات سه وزن ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار می‌شود. ۲۰ فروردین ماه هم با برگزاری رقابت‌های بخش تیمی، پرونده این مسابقات بسته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
چرا جاج یوسف زاده ؟ مربی فقط سعید قمی ! جای استادسعیدقمی واقعاخالیه استادسعیدقمی قهرمانان زیادی تحویل جامعه داداه امثال مرحوم ساریخانی وملک محمدی وسرلک ازشاگرداش هستند نمیدونم چرا سرمربی نذاشتنش
آخرین اخبار