تایید ۲۷ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار خراسان رضوی به مه‌ولات

نخستین سفر شهرستانی استاندار خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ به مه‌ولات ۲۷ مصوبه داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  نخستین سفر شهرستانی استاندار خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ به  مه‌ولات ۲۷ مصوبه داشت.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه جمع‌بندی این سفر در فرمانداری مه‌ولات گفت: این مصوبات در بخش‌های بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، راه‌سازی، آب روستایی، مخابرات و ارتباطات، آموزش‌وپرورش و شهرک صنعتی  مه ولات بود.

او با تأکید بر اینکه برای محصولات استراتژیک پسته و انار سرمایه‌گذار باید جذب شود، افزود: باید برنامه بدهیم، همه بسیج شویم و یک کارگروهی با محوریت معاونت اقتصادی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و فرمانداری مه‌ولات اجرایی شود تا با توجه به توجیه اقتصادی و مطالعه، تشکیل و ظرف یک ماه نتیجه آن به استانداری ارسال شود تا همه چرخه این دو محصول را ببینند.

 استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه با دستور دادن و پشت میز نشینی مشکل مردم حل نمی‌شود، ادامه داد: باید به خدا توکل کرد و با روحیه جهادی کار کرد، خدمت ما به مردم باید بدون منت باشد، همه ارکان حاکمیت شأن مان خدمت گذاری به مردم است و در این راستا نیتمان خالصانه خدمت کردن است.

معتمدیان بیان  کرد: مه‌ولات شهرستانی با ظرفیت بالا است، بنابراین با اینچنین مزیت‌ها نباید بیکار و محروم داشته باشیم، باید روی مزیت‌های این شهرستان متمرکز شد و مطالبات مردم را بدون واسطه شنید تا برنامه‌ریزی‌ها، امکانات و ظرفیت‌ها در راستای حل مشکلات مردم باشد.

او تصریح کرد: علاقه‌مندیم که در شهرستان‌ها حضور بیشتری داشته باشیم و بیشتر بتوانیم با مردم ملاقات داشته باشیم، اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی سفر‌ها فشرده انجام شده، چرا که ۵۲ درصد جمعیت استان در مشهد مستقر هستند و حضور در شهرستان‌ها با سختی صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: هدف از سفر به شهرستان‌ها آشنا شدن با مناطق و رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک است، مشکلات بسیار و مردم نیز تحت فشار هستند و انتظارات به‌جا و مطالبات حداقلی دارند، این حق را به مردم می‌دهیم و وظیفه می‌دانیم که مدیریت کنیم و با شناسایی ظرفیت‌ها، راهکار‌ها و هم‌افزایی بر روی درخواست‌های اولویت‌دار مردم متمرکز شویم.

معتمدیان بیان کرد: برنامه‌ریزی شده سفر‌ها جنبه تشریفاتی نداشته باشد و مصوبات باید اجرایی شود، به‌دنبال وقت تلف کردن نیستیم، نیتمان خالصانه خدمت کردن به مردم است و تعهدات نباید روی کاغذ باشد و حتما اجرایی شود و اگر جز این باشد اعتماد مردم از بین می‌رود، پس بنابراین ساعت‌ها وقت روی مصوبه وقت گذاشته می‌شود تا مشکلات جدی حل شود.

او افزود: در بحث انتصاب بخشداران تاکید و سخت‌گیری زیادی می‌کنیم، چرا که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند و باید کسانی که علاقمند و توانمند هستند، انتخاب شوند.

معتمدیان بیان کرد: در تاریخ در هیچ مقطعی این‌گونه فشار بر کشور و مردم در اثر تحریم‌های ظالمانه وارد نشده و اگر این‌گونه فشار و تحریم بر مقتدرترین کشور‌ها وارد می‌شد، ۶ ماه بیشتر دوام نمی‌آوردند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: برای رفع مشکلات مردم منتظر بخشنامه نباشیم و تا جایی که امکان دارد مشکلات را حل کنیم، در سال پیش رو باید تغییر رویکرد بدهیم، نگاهمان را تغییر دهیم و مشکلات مردم را باید رفع کنیم.

انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.