نام فولکس واگن به ولتس واگن تغییر کرد

فولکس‌واگن یک اعلامیهٔ مطبوعاتی در وب‌سایت خود منتشر کرده مبنی بر اینکه نام فولکس‌واگن آمریکا به ولتس‌واگن (Voltswagen) تغییر پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلامیه مطبوعاتی که به طور خلاصه در وب سایت فولکس واگن موجود است، فولکس واگن آمریکا در آوریل تبدیل به ولتس واگن می‌شود. واکنش اولیه حاکی از این بود که تغییر نام یک شوخی توسط این خودروساز برای تبلیغ خودرو‌های الکترونیکی خود خواهد بود. با این حال، فردی آشنا به برنامه‌های این شرکت که نامش فاش نشده گفت که این تغییر نام شوخی نیست و واقعا تغییر نام یافته است. 

یک فرد ناشناس گفت که این تغییر دائمی خواهد بود. اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده و سازمان جهانی مالکیت معنوی نشان نمی‌دهد که علائم تجاری برای "ولتس واگن" وجود دارد. همچنین، تغییر نام تجاری مسئله ای گران است. هرگونه مراجعه به شرکت باید تغییر کند، خواه آنلاین باشد و یا هر یک از اسناد بی شماری که فروشندگان برای فروش وسیله نقلیه استفاده می‌کنند. آیا همه این تلاش‌ها با تغییر یک حرف در یک نام است؟

VW هنوز وسایل نقلیه زیادی را در ایالات متحده به فروش می‌رساند که الکتریکی نیستند. در حالی که بسیاری از ماشین‌های الکتریکی در راه هستند، تنها موردی که در حال حاضر در آمریکا موجود است ID.۴ است. بعلاوه، مدیرعامل VW، رالف Brandstätter اخیراً گفت که این خودروساز برای مدتی هنوز به موتور‌های احتراق احتیاج دارد و نشان داد که گلف، پاسات، T-Roc و Tiguan هسته اصلی مدل‌های ICE را تشکیل می‌دهند.

تغییر نام تجاری بعنوان ولتس واگن کمی زودرس به نظر می‌رسد در حالی که محصولات زیادی EV نیستند. یک احتمال در مورد این اطلاعیه این است که ممکن است یک تغییر نام موقتی باشد، نه یک تغییر طولانی مدت؛ این گفته نیز بدون سابقه نیست، در سال ۲۰۰۳، ولفسبورگ، شهری که دفتر مرکزی دبلیو دبلیو در آن در آلمان قرار دارد، مدت کوتاهی به گلفسبورگ تبدیل شد تا گلف نسل پنجم گلف را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار