طی یک شبانه روز صورت گرفت؛

۲۵۵۳ بازدید بهداشتی در استان کرمان

صابری گفت: طی ۲ هزار و ۵۵۳ بازدید‌ بهداشتی در یک شبانه روز، ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۳ مرکز متخلف تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری، دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گزارش آماری سلامت استان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: طی این مدت، ۶ نفر بر اثر تصادف و ۱۹ نفر بر اثر عوامل دیگر در استان کرمان فوت کردند.

صابری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت، ۱۰۲ مصدوم تصادفی و ۲۰۷ بیمار غیرتصادفی به وسیله اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: ۳۴ مصدوم تصادفی و ۲۰۱ بیمار غیرتصادفی با تلاش کارکنان اورژانس در محل درمان شدند.

او تعداد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی این مدت را  ۳۱ مورد عنوان کرد و بیان داشت: طی یک شبانه روز، ۷ هزار و ۹۰۹ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۷۹۹ بیمار سرپایی درمان شدند.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه دیروز تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز، ۱۱۱ تولد در استان کرمان ثبت شده است.

او تعداد اعمال جراحی اورژانسی را ۱۲۳ مورد و اعمال جراحی غیراورژانسی را ۱۳۵ مورد طی ۲۴ ساعت عنوان کرد و گفت: طی این مدت، ۲۷ مورد اعزام بین بیمارستانی و ۵ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

صابری تعداد بازدید‌های بهداشتی را طی یک شبانه روز، ۲ هزار و ۵۵۳ مورد عنوان کرد و افزود: طی این بازدید‌ها، ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده و ۳ مرکز متخلف تعطیل شده است.

او تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو طی مدت زمان بیان شده را ۲۰ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار