مسوولان در راستای تحقق شعارسال گام بردارند

امام جمعه سنندج گفت: مسوولان باید ضمن رفع مشکلات اقتصادی مردم، در راستای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب با جدیت گام بردارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نمازجمعه سنندج گفت: همه مسوولان و دستگاه‌های مختلف، احساس مسوولیت کرده و برای تحقق شعار امسال رهبری، از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند و موانع را از سر راه فعالان این عرصه بردارند.

او بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی در کشور تاکید کرد و افزود: فقر و بیکاری، برای جامعه خطرناک است و همه باید دلسوزانه برای ارتقای وضعیت معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی، تمام تلاش خود را بکار گیرند، چراکه داشتن رفاه و آسایش حق مردم است.

امام جمعه سنندج به حدیثی از پیامبر (ص) مبنی بر تاثیر فقر در افزایش جرم و حتی کفر، اشاره کرد و گفت: دولت و دستگاه‌های مسوول وظیفه دارند، دلسوزانه و با تمام توان، قدرت خرید مردم را بالا ببرند تا شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی و انحراف و جرم در جامعه نباشیم.

ماموستا رستمی خواستار کنار هم بودن مردم و مسوولان برای پیشرفت کشور شد و بیان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی، شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم و باید قدردان ازخودگذشتگی نیرو‌های امنیتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان باشیم.

او به حماسه همه‌پرسی ۱۲ فروردین و رای ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این روز نماد سند آزادی و حریت مردم ایران از سلطه استعمار است و امروز در سایه جمهوری اسلامی، کشورمان یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه‌ای و جهانی است.

خطیب جمعه خواستار توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد و افزود: امیدواریم با کمک مردم و دستگاه‌های مختلف به ویژه کادر درمان، شاهد نابودی ویروس کرونا در چند ماه آینده باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.