تصاویری وحشتناک از اقامتگاه کودکان مهاجر در تگزاس آمریکا!

دولت آمریکا برای نخستین بار برای خبرنگاران اجازه دسترسی به محل اقامت کودکان مهاجر در تگزاس آمریکا را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که برای نخستین بار در رسانه‌ها منتشر شده است وضعیت وحشتناک کودکان مهاجر در یکی از اقامتگاه‌های مرزی مهاجران در ایالت تگزاس آمریکا را به تصویر می‌کشد. دولت بایدن به دو خبرنگار از خبرگزاری آشوشیدتدپرس و CBS اجازه داد تا از اقامتگاه کودکان مهاجر در دره ریوگراند، شلوغ‌ترین نقطه این کشور برای عبور مهاجران غیرقانونی بازدید کنند.

خبرنگاران پس از  دریافت مجوز از اداره گمرگ و مرزبانی آمریکا از این اقامتگاه که به نوعی در آن ۴۰۰۰ نفر حبس شده اند بازدید کردند و این درحالی است که این اقامتگاه تنها ظرفیت نگهداری ۲۵۰ نفر را داراست.


بیشتر بخوانید


کودکان و خانواده‌های آنان پس از رسیدن به مرز مکزیک و آمریکا توسط دولت آمریکا از والدینشان به زور جدا شده و در اقامتگاه‌هایی با کمترین امکانات نگهداری می‌شوند. در این اقامتگاه که دارای کمترین امکانات است کودکان در چادر‌های بزرگ با دیوارهای پلاستیکی و روی زمین نگهداری می شوند. تصاویر منتشر شده وضعیت بغرنج کودکان که مجبورند روز‌ها و شب‌ها را در این چادرهای دارای گنجایش کم بگذرانند، نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ جو بایدن پس از در اختیار گرفتن پست ریاست جمهوری در آمریکا از سوی رسانه‌ها در مورد شفاف سازی بیشتر در مورد وضعیت مهاجران تحت فشار قرار گرفته بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
نكنه مهاجران انتظار داشتن براشون فرش قرمز پهن كنن؟
آخرین اخبار