حمایت از ایده های برتر کارآفرینان در خواف

طرح شتاب (شکوفایی تولید و اشتغال برتر) با هدف حمایت از ایده‌های برتر کارآفرینان در خواف آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی فرماندار خواف در آیین آغاز به کار طرح شتاب گفت: حمایت از ایده‌های اشتغال و کارآفرینی نقش مهمی در توسعه بهینه فرصت‌های شغلی دارد و باید با بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان و مسئولان ذیربط مورد حمایت قرار بگیرند.

او افزود: ارائه ایده‌های جدید و حمایت از خلاقیت و نوآوری در سیاست گذاری‌های اشتغال یک ضرورت در هم افزایی بین مسئولان و بخش‌های ذیربط است و موجب به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه و جهت دهی آن‌ها در مسیر توسعه و رونق اقتصادی شهرستان خواف می‌شود.


حسین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خواف هم گفت: طرح شتاب (شکوفایی تولید و اشتغال برتر) یا (شناسایی و توانمندی سازی ایده‌های برتر شهرستان خواف) با اهداف زمینه سازی برای تبدیل ایده به طرح و طرح به محصول، توسعه فرهنگ ایده پردازی برای کارآفرینی و اجرایی کردن ایده ها، شناسایی صاحبان ایده‌های نو و معرفی به شرکت‌های شتاب دهنده و سرمایه گذار جهت حمایت مالی به مدت دو هفته برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید



مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در آیین آغاز به کار طرح شتاب در خواف در سخنانی که از طریق وبینار برگزار شد، حمایت از ایده‌های برتر در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال را رویکرد مهم این پارک طی سالجاری ذکر کرد و گفت: باید ظرفیت‌های بخش‌های مختلف در این زمینه جهت دهی شود.


سید ایمان شریعتی در خاتمه با اشاره به اینکه اجرای طرح شتاب در خواف و حمایت از ایده‌های برتر بستر این مهم را هموار می‌کند، گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی ایده‌هایی که در قالب این طرح به تصویب برسند، مورد حمایت قرار می‌دهد.


گفتنی است در پایان از پوستر طرح شتاب رونمایی گردید.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار