تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر توجه به تولید ملی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم باور و توجه به تولیدات ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریزگفت:تا زمانی که به تولید داخل، باور نداشته باشیم، پیشرفتی نخواهیم داشت.

او اعتقاد جدی به تولید محصول باکیفیت را از پیش نیاز‌های کار صنعتگران دانست و افزود: بهترین مسیر سودآوری و برترین تبلیغ، ارتقای کیفیت محصولات است چرا که اگر شاهد محصولی باکیفیت نباشیم، خریدار به دنبال مارک خارجی کشیده می‌شود.

او بهره مندی از روحیه نوآوری، خلاقیت و پرهیز از روحیه تقلید دیگر پیش نیاز تولید عنوان و تاکید کرد: باید از فکر جوانان و نوآوری‌های آن‌ها حمایت کرده و از آن، بیشتره بهره را ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان باور به نظارت درون صنفی را از دیگر ضروریات خواند و گفت: شناسایی و تبلیغ مزیت‌های نسبی فرهنگی نیز از دیگر موارد لازم است مثلا تولید چادر با وجود اینکه یکی از نماد‌های فرهنگ ایرانی محسوب می‌شود، مهجور مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین بر لزوم توجه، احترام، تکریم و برقراری ارتباط با مشتری تاکید کرد و افزود:کسب ایده ها، نظرات، انتقادات، پیشنهادات برای افزایش کیفیت و جذابیت بیشتر محصولات لازم و ضروری است.

او با اشاره به شعار امسال گفت: چندین سال است که شعار سال مربوط به موضوع اقتصاد و تولید است چرا که مقام معظم رهبری به خوبی سرمنشا مشکلات را می‌شناسند و این امر نشان از ذکاوت و هوشمندی، درایت و دوراندیشی ایشان است.

اوادامه داد: اگر زمانی که ایشان، موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کردند، اقدام به بررسی راهکار مشکلات اقتصادی می‌کردیم، قطعا تاکنون توانسته بودیم به موفقیت‌های بیشتری در حوزه اقتصادی دست یابیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.