تخریب مک بوک اپل در تبلیغات تهاجمی مایکروسافت

جدیدترین آگهی تهاجمی مایکروسافت، سرفیس پرو ۷ را با آی‌پد پرو مقایسه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مقایسه یک دستگاه سرفیس (Surface) با مک بوک پرو (MacBook Pro) با توجه به اینکه یکی از آن‌ها رایانه‌ای کامل است و دیگری تبلت، کمی غیرمنصفانه است. اگرچه سرفیس پرو ۷ برای مقایسه با آیپد پرو (iPad Pro) منتشر شده در سال ۲۰۲۰، مناسب‌تر به نظر می‌رسد، اما کسانی که انتظار تجزیه و تحلیل بی طرفانه و عمیق نقاط قوت و ضعف این دو را دارند، بدون شک از آخرین تبلیغ ۳۰ ثانیه مایکروسافت ناامید خواهند شد.

بدیهی است که این نوع تبلیغات که تبلیغات تهاجمی نام دارند، برای این تبلیغ مایکروسافت مناسب نیستند. البته اگرچه این غول فناوری مستقر در ردموند به راحتی چند مورد از اطلاعات اصلی را کنار گذاشته است، اما این ویدئو کوتاه و پر زرق و برق مایکروسافت به چند نکته خوب درباره امتیازات نسل هفتم سرفیس پرو اشاره دارد.

امکانات سرفیس پرو 7

سرفیس پرو ۷، با یک پایه نگهدارنده داخلی و همچنین یک صفحه کلید سبک (اختیاری) و انواع پورت‌های اتصال، و شاید مهمتر از همه یک قیمت نسبتاً مناسب عرضه می‌شود. البته آنچه مایکروسافت به راحتی آن را در مقایسه خود فراموش کرده این است که، قدرت خام واقعی پیکربندی سطح پایه سرفیس پرو ۷ که ۷۵۰ دلار قیمت دارد را با آیپد پرو ۹۹۹ دلاری ۱۲.۹ اینچی مقایسه کرده است.

تبلیغات تهاجمی مایکروسافت

البته ممکن است این دستگاه "فقط یک تبلت" باشد، اما یک تبلت سریع و یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حال حاضر است. در مقابل، ارزان‌ترین مدل سرفیس پرو ۷ با پردازنده کم قدرت Intel Core i۳ به بازار عرضه می‌شود و اگرچه پیکربندی Core i۵ آن بسیار بهتر است، اما شما باید برای خرید آن، مبلغی بسیار بیشتر از ۷۵۰ دلار ذکر شده (یا ۸۸۰ دلار با صفحه کلید Type Cover) پرداخت کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، سرفیس پرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار