دادسرای زرند رتبه برتر استان کرمان را کسب کرد

دادستان زرند از کسب رتبه برتر دادسرای این شهرستان در موضوعات مختلف و عملکرد در بین دیگر دادسرا‌های استان کرمان طی سال ۹۹ خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با توجه به آمار‌های ارائه شده و ارزیابی اداره کل دادگستری استان کرمان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، دادسرای زرند در شاخص‌ها و موضوعات متفاوت و عملکرد، موفق به کسب رتبه برتر در بین دیگر شهرستان‌های استان شده است.

حجت الاسلام بلوچ زاده با تاکید بر لزوم پرهیز از اطاله دادرسی و توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام، افزود: تکریم ارباب رجوع، گشاده رویی قضات و کارکنان، پاسخگویی سریع، پیگیری مطالبه‌های مراجعان، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر به منظور جلب این موفقیت با نظارت و ارزیابی اداره کل دادگستری استان کرمان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه همواره دستورات، راهکار‌ها و راهبرد‌های لازم قوه قضاییه، به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب زرند، در سرلوحه وظایف قرار دارد، تصریح کرد: با وجود سرعت عملکرد، مطمئناً در روند دادرسی کلیه اقدامات با رعایت قوانین انجام می‌پذیرد تا حقی از متهم تضییع نشود.

حجت الاسلام بلوچ زاده با اشاره به اینکه مسائل، نقاط ضعف و چالش‌های مختلف درون سازمانی باید به منظور تعالی خدمت صادقانه و عدالت محور به مردم، مورد آسیب شناسی قرار گیرد، بیان کرد: در سال جدید با توجه به شعار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، باید این اقدامات را منسجم تر، هماهنگ‌تر و با برنامه ریزی دقیق‌تر دنبال کنیم.

او گفت: وظیفه خود می دانم به واسطه کسب این موفقیت از همه قضات، همکاران و کارمندان سخت کوش خود در مجموعه دادسرا شهرستان زرند قدردانی و تشکر کنم و امیدوارم که بتوانیم در هرعرصه و سنگری که هستیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.