رقابت ورزشکاران ۱۱ کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی مشهد

سرپرست هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: ۱۱ کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی مشهد جام امام رضا (ع) شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن پورتقی سرپرست هیات دو و میدانی خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های حاضر در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) گفت: تقریبا ۱۴۰ ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت، فدراسیون به هر استان سهمیه داده و هر استان بنا بر ظرفیت خود در ماده‌های مختلف ورزشکار معرفی کرده است.

او با بیان اینکه از خراسان رضوی در بخش بانوان هفت ورزشکار در این مسابقات شرکت می کنند، افزود: مسابقات در بخش بانوان و آقایان در ۲۲ ماده برگزار خواهد شد، تمامی مواد یک تورنمنت دو و میدانی به غیر از پیاده‌روی استقامتی و دو ماراتن برگزار خواهد شد.

 سرپرست هیات دو و میدانی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات در بخش آقایان ادامه داد: در ابتدا ۱۵ کشور اعلام آمادگی کرده بودند، اما تاکنون ۱۱ کشور ورزشکاران خود را معرفی کرده اند، تقریبا ۱۰۰ ورزشکار از کشور‌های هندوستان، عمان، قطر، قرقیزستان، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، سوریه، عراق، ارمنستان و ترکیه در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی مشهد حضور خواهند یافت.


بیشتر بخوانید 


پورتقی بیان کرد: تقریبا ۱۷۰ ورزشکار از تیم ملی ایران و تمامی استان‌ها به اندازه ظرفیتی که به آنان تعلق گرفته در این مسابقات حضور خواهند داشت، مسابقات بخش آقایان نیز در روز‌های ۲۲ و ۲۳ فروردین برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: برگزاری این دوره از مسابقات با حمایت شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.