توصیه مه لقا خانم به بازیگران زن

فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت حرفه‌ای و هنری اش به بیان توضیحاتی پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فریده سپاه منصور در خصوص اینکه سال ۹۹ را به لحاظ حرفه‌ای چطور پشت سر گذاشته است و شکل و شمایل کیفیتی کار در سال پشت سر گذاشته شده چگونه بوده است گفت: سال ۹۹ در حوزه تئاتر فعالیت کردم و با دو کارگردان به نام‌های مسعود کرامتی و جلال دهقانی اشکذری دو اثر متفاوت را بازی کردم. بعد از آن هم ویروس کرونا وارد جامعه شد و خانه نشین شده ام و فعلا سر هیچ کاری نرفته ام.


بیشتربخوانید


او در این باره که چه پیش بینی در حرفه خود برای سال آینده دارد و اینکه چه وضعیتی خواهد داشت بیان کرد: با توجه به اینکه پیشنهاد‌های زیادی برای بازی در فیلم و سریال‌ها دارم به گمانم سال آینده بسیار پر بار خواهد بود.

این بازیگر در این باره که کرونا علاوه بر ضرر زدن وجه مثبتی هم داشته است یا خیر خاطرنشان کرد: به نظر من تنها وجه مثبت آن این است که مردم دست به دست هم داده اند و تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند.

او در خصوص این سوال که آیا ما در ۸ سال اخیر به لحاظ جایگاه هنری نسبت به قبل رشد مثبتی داشته ایم یا خیر بیان کرد: در طول این چند سال اخیر اتباع خارجی که به ایران سفر می‌کنند از پیشرفت تئاتر سخن می‌گویند که این مایه افتخار است.

سپاه منصور در بیان اینکه همکاری اش با سریال «نون. خ» چطور بوده است تصریح کرد: گذشته از سرمای بیش از حد مناطق فیلمبرداری روز‌های بسیار خوبی را سپری کردیم و همکاری به شدت خوب بود.

او در پاسخ به این سوال که برخی از بازیگران خانم معتقد هستند که فیلمنامه سریال و فیلم‌های ایرانی باید بیشتر مردانه نوشته شود و جایی برای خانم‌ها نیست بیان کرد: به نظر من جا برای خانم‌ها باز است و آن‌ها می‌توانند در بحث فیلمنامه نویسی فعالیت کنند چرا که این حرفه نیز مختص مردان نیست و آن‌ها می‌توانند بنابر ذهن خلاق و ایده‌های مناسب خلق موقعیت، داستان و قصه جذاب و طناز کنند.

فریده سپاه منصور به عنوان کلام آخر با بیان اینکه چه آرزویی در سال جدید دارد اظهار کرد: آرزومندم کرونا نه تنها از کشور ما بلکه از تمام جهان ریشه کن شود و غیر از این نمی‌توان هیچ آرزویی داشت در کنار آن آرزو دارم همبستگی مردم ایران بیشتر شود و همدیگر را دوست داشته باشیم و به همدیگر فکر کنیم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
آفرین به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
نون خ چرت و پرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
کی به همه توصیه می کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
دوست دارم مه لقا خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
کاش در سری بعدی از ایشان استفاده کنند در سریال بسیار خوب نون خ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
ایشالا سلامت و موفق باشند