آمادگی همدان برای ایجاد نقاهتگاه و مراکز درمانی جدید

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از آمادگی لازم برای دائر کردن نقاهتگاه بیماران کرونایی و مراکز درمانی جدید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد نادری‌فر، دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از آمادگی لازم برای دائر کردن نقاهتگاه بیماران کرونایی و مراکز درمانی جدید در مناطق پیش بینی شده استان خبر داد و گفت: به همین منظور برای استفاده از بیمارستان ارتش، درخواست کرده‌ایم و پیش‌بینی‌های لازم برای پر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستان انجام شده است.

او افزود: همچنین اگرچه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌ها رو به افزایش است، اما فعلاً به مرحله پر شدن کامل نرسیده است.

نادری فر درباره وضعیت فعالیت ادارات استان همدان در شرایط قرمز کرونایی افزود: ادارات با یک سوم ظرفیت و دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۵۰ درصد ظرفیت مشغول فعالیت هستند و این قضیه به آن‌ها ابلاغ شده است.

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان همدان دو هفته پیش‌بینی شده است، بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در این استان رو به افزایش است و بار مراجعات به بیمارستان‌ها لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

نادری فر اضافه کرد: از مردم درخواست می‌کنیم بیش از پیش از خود مراقبت کنند و برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت مشاهده هر گونه علائمی که به کرونا، سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ربط دارد، به سرعت به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند.

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان یادآور شد: شهروندان اگر علائم این بیماری را مشاهده کردند اجازه ندهند مراجعات به تعویق بیفتد زیرا که هر چه دیرتر به مراکز درمانی مراجعه کنند، درمان مشکل‌تر می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار