سامسونگ دوربین گوشی‌های پرچمدار خود را برون سپاری کرد

گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا به دوربین‌های Olympus مجهز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ ممکن است آخرین سازنده گوشی‌های هوشمند باشد که برای ایجاد یک پرچمدار در آینده، با یک شرکت مشهور عکاسی همکاری می‌کند. در صورت صحت این اطلاعات، سامسونگ جدیدترین شرکت در لیست رو به رشد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که با شرکت‌های سازنده دوربین همکاری می‌کند.

همکاری سامسونگ و الیمپوس برای گوشی‌های پرچمدار

یک فعال ارشد حوزه فناوری، مجموعه‌ای از توئیت‌های اخیر سامسونگ و شرکت الیمپوس (Olympus) را در مورد یک همکاری بالقوه به اشتراک گذاشته است. مشخص نیست که آن‌ها تا چه اندازه در همکاریشان پیشرفت داشته اند یا کدام دستگاه‌ها ممکن است به این دوربین‌ها مجهز شوند، اما از نسخه‌های ویژه Galaxy Fold و Galaxy S۲۲ Ultra به عنوان نامزد‌های تجهیز دوربین، نام برده می‌شود. شرکت الیمپوس سابقه طولانی در صنعت دوربین دارد و اخیراً تلاش خود را در کنار پاناسونیک بر روی پلتفرم micro ۴/۳ متمرکز کرده است.

سامسونگ دوربین گوشی‌های پرچمدار خود را برون سپاری کرد

هوآوی در سال ۲۰۱۶ با لیکا همکاری کرد و نوکیا سابقه همکاری با کارل زایس را در کارنامه خود دارد. اخیراً هم شرکت وان پلاس با گوشی وان پلاس ۹ با هاسلبلید همکاری کرد. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند تاشوی بعدی سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود و احتمالا Galaxy S۲۲ Ultra تا اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

چندی پیش هم شرکت شیائومی اعلام کرد نسخه جدید تلفن Mi Mix ، اولین گوشی هوشمند در جهان است که از فناوری لنز مایع در دوربین خود استفاده می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده، این لنز‌ها از یک مایع درون یک فیلم نازک برای جایگزینی لنز‌های نوری منظم استفاده می‌کنند و همچنین از طریق یک موتور کوچک به شکل لنز کنترل می‌شوند که امکان تنظیم فوکوس خودکار با سرعت بالا را فراهم می‌کند و همچنین توانایی تغییر سریع فاصله کانونی لنز را دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار