تبلت Galaxy Tab A۷ Lite سامسونگ در راه بازار

اخباری که به تازگی منتشر شده است خبر از عرضه تبلت Galaxy Tab A۷ Lite سامسونگ در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ با ارسال یک گزارش جدید، صفحات پشتیبانی از تبلت Galaxy Tab A۷ Lite که در آینده عرضه می‌شود را در دسترس قرار داده است. محصولی اعلام نشده با شماره مدل SM-T۲۲۵ در وب سایت‌های مختلف اروپایی - از جمله سامسونگ روسیه، سامسونگ آلمان و سامسونگ اسپانیا - به نمایش درآمده است. ظاهراً این مدل متعلق به Tab A۷ Lite است.

مشخصات تبلت Galaxy Tab A۷ Lite سامسونگ

این نشان می‌دهد که یک اطلاعیه آماده انتشار است. البته صفحات چیزی در مورد اسلات‌ها و جزئیات فاش نکرده‌اند. طبق گزارشات قبلی و مشاهدات نهاد‌های نظارتی، این تبلت توسط چیپست HELIO P۲۲ مدیاتک و ۳ گیگابایت RAM تجهیز خواهد شد. صفحه نمایش تبلت TAB A۷ لایت، ۸.۴ اینچ بوده و نیروی الکتریکی آن از سوی یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و با پشتیبانی از یک شارژر ۱۵ واتی تامین خواهد شد.

البته انتظار نمی‌رود دوربین عقب دارای واحد فلش باشد. شایعه شده است که این تبلت مقرون به صرفه یک جک هدفون را در خود دارد که طبق گزارشات در کنار درگاه USB-C قرار خواهد گرفت. این تبلت، در یک وب سایت معیار (BENCHMARK) هم مشاهده شده است.

تبلت Galaxy Tab A۷ Lite سامسونگ

مطالب تبلیغاتی فاش شده حاکی از آن است که TAB A۷ LITE در ماه ژوئن رونمایی می‌شود. البته فعلا جزئیات قیمت در دسترس نیست، اما با توجه به اینکه GALAXY TAB A۷ سامسونگ، با قیمت ۲۳۰ دلار به بازار عرضه شد، این تبلت جدید نیز احتمالاً در بازه قیمتی زیر ۲۰۰ دلار منتشر خواهد شد.

عرضه این تبلت احتمالاً با نسخه  TAB S۷ lite که در ماه آگوست از  مدل های هم خانواده آن یعنی Samsung Galaxy Tab S۷ و S۷ Plus رونمایی شد،  همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار