سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی کرمان:

خانه های شخصی برای اسکان مسافر پلمب می شوند

افضلی گفت:خانه‌های شخصی که اقدام به اسکان مسافر می‌کنند شناسایی ، پلمب و با مالک برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معین افضلی،سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه پارسال ۱۰ اخطار کتبی و شفاهی به خانه مسافر‌های متخلف و غیرمجاز داده شده است، گفت: این استان دارای ۲۷ خانه مسافر است که بیشترین آن‌ها در شهرستان‌های بافت، بردسیر و کرمان راه‌اندازی شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به بازدید کارشناسان این اداره‌کل به همراهی بازرسان اداره اماکن نیروی انتظامی از خانه مسافر‌های استان کرمان اشاره کرد و افزود: با توجه به روند صعودی شمار مبتلایان به کرونا با خانه مسافر‌هایی که به‌صورت پنهانی در شهر و روستا‌ها فعالیت می‌کنند برخورد می‌شود.

او افزود: همچنین خانه‌های شخصی که اقدام به اسکان مسافر می‌کنند شناسایی و با معرفی آن‌ها به اداره اماکن نسبت به پلمب و برخورد با مالک اقدام می‌شود.

افضلی تاکید کرد: در حال حاضر مجوز‌ها به منظور ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر خانه مسافر‌ها در شهرستان‌ها و همچنین شناسایی و جلوگیری از فعالیت اماکن اقامتی فاقد مجوز صادر می‌شود.

او گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به منظور بهبود وضعیت و کیفیت خدمات‌رسانی خانه مسافر‌ها و همچنین ساماندهی و کنترل فعالیت تمامی مراکز اقامتی در سطح استان، نظارت مستمر از این اقامتگاه‌ها را در اولویت کار قرار داده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار