در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز تخصیص ارز به نهاده های دامی/ نگرانی در خصوص ثبت سفارش نهاده های دامی نداریم

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بانک مرکزی این هفته ثبت سفارش نهاده‌های دامی را آغاز می کند.

حسن عباسی معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ثبت سفارش نهاده‌های دامی متوقف نشده است، اظهار کرد: در مقطعی ثبت سفارش نهاده‌های دامی در وزارت صمت انجام می‌شد که هم اکنون ادامه این کار به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است.

او با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه ثبت سفارش نهاده‌های دامی نداریم، افزود: بانک مرکزی قول داده که تخصیص ارز را به روز کند که با آغاز تخصیص ارز در این هفته، مشکلات رفع می‌شود‌.

عباسی معروفان با بیان اینکه ثبت سفارش به اندازه نیاز کشور است، گفت: ثبت سفارش نهاده‌های دامی متوقف نشده است و تنها در تعطیلات نوروز وقفه‌ای در ثبت سفارش‌ها انجام شد و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی در پایان با بیان اینکه جای هیچ گونه نگرانی در زمینه ثبت سفارش نهاده‌های دامی نیست، تصریح کرد: اگر کسی موردی در این زمینه دارد، می‌تواند به وزارت جهاد کشاورزی مراجعه و پاسخ خود را دریافت کند، چرا که ممکن است شرکتی به دلیل وجود مشکلی که در کارش داشته، کنار گذاشته شده باشد و معنای آن این نیست که ثبت سفارش متوقف شده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار