مربی گل گهر: پیکان یک درس بزرگ به ما داد

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد برد این تیم مقابل پیکان، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری بعد از پیروزی این تیم مقابل پیکان، اظهار داشت: به بازیکنان تیم، یک خسته نباشید جانانه می‌گویم که از دقیقه یک تا آخر، با تمرکز بسیار بالا بازی کردند. تمرینات یک هفته اخیر را به نحو احسن در زمین پیاده کردند. گل گهر با یک بازی مقتدرانه به پیروزی رسید.

او افزود: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از شکست، به ما خسته نباشید گفتند که یک درس بزرگ برای ما بود. این موضوع می‌تواند در ادامه راه به گل گهر کمک کند.

امیدیان در ادامه بیان کرد: همه اذعان داشته اند که گل گهر یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ برتر است. با نتایج خوبی که گرفتیم، انتظارات از تیم بالا رفت. در ادامه راه با بدشانسی، اشتباهات داوری و فقدان تمرکز مواجه شدیم.

او اضافه کرد: نگاه ما بازی به بازی است. حضور امیر قلعه نویی در گل گهر به طور طبیعی انتظارات را بالا می‌برد. به نظرم کیفیت ما خوب است و به دنبال فوتبال مالکانه هستیم. مطمئن هستم نتیجه امروز به ما کمک خواهد کرد.

امیدیان در خصوص غیبت فرشید باقری، عنوان کرد: به دلیل مصدومیت فرشید باقری، ما روی این بازیکن ریسک نکردیم و او در ادامه مسابقات به ما کمک خواهد کرد. پورعلی هم مصدوم است که فکر می‌کنم به بازی بعد برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.