مربی گل گهر: پیکان سخت‌کوش است/ سیستم چرخشی نداریم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد بازی این تیم مقابل پیکان، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلال امیدیان مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان، اظهار داشت: پیکان از نظر مهره تیم خوبی است. آن‌ها از مدیریت خوبی هم برخوردار هستند. پیکانی‌ها هزینه خوبی هم در لیگ برتر کرده اند و از نظر فوتبالی تیم قابل احترام و سخت‌کوشی هستند.

او افزود: بازی فردا یکی از سخت‌ترین دیدارهای گل‌گهر است و می‌تواند کلیدی برای ادامه مسابقات باشد. با تدابیر امیر قلعه‌نویی تمرینات خوبی را برگزار کردیم.

امیدیان در خصوص چگونگی نفوذ به خط دفاع پیکان، عنوان کرد: تمام مربیان و بازیکنان می‌دانند که پیکان از نظر لایه‌های دفاعی تیم خوبی است. وقتی یک موقعیت گل به دست می‌آید، باید از آن استفاده کنیم. در هفته‌های گذشته نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم. امیدوارم فردا برنده شویم.

مربی گل گهر در واکنش به استفاده قلعه نویی از سیستم چرخشی در خط دروازه این تیم، گفت: امسال سیستم چرخشی نداشتیم. در تیم‌های قبلی امیر قلعه‌نویی نیز اینطور بوده است. شاید براساس شرایط هر مسابقه دروازه‌بان تیم تغییر کرده باشد.

او در خصوص داور بازی فردا، توضیح داد: ما تیمی هستیم که امسال از داوری متضرر شده است. شروع آن از بازی با صنعت نفت آبادان بود که پنالتی علیه ما گرفتند اما کارشناسان اعتقاد داشتند آن صحنه پنالتی نبوده است. ما می‌خواهیم عدالت برای گل‌گهر اجرا شود و نام قلعه‌نویی در داوری‌ها تاثیرگذار نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار