پاشایی: بازی پیکان - گل گهر ۶ امتیازی است/ از داوری خیلی ضرر کرده ایم

مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانیم گل‌گهر تیم خوب و باکیفیتی است. کادر فنی باتجربه ای دارد و بازیکنان این تیم هم باکیفیت هستند. بازی فردا برای ما ۶ امتیازی است. این هفته روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم. امیدوارم بتوانیم در کنار با یک بازی خوب، نتیجه هم بگیریم. ما در این مدت نشان داده ایم که تیم خوب، باکیفیت و قابل احترامی هستیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره فاصله امتیازی کم تیم‌ها در میانه جدول و احتمال صعود ۶ پله‌ای پیکان با یک پیروزی عنوان کرد: امتیاز تیم‌های میانه جدول خیلی به هم نزدیک است. ممکن است با یک برد تیمی ۶ - ۷ پله صعود کند.

پاشایی در خصوص به گل رسیدن تیمش در بازی رفت روی پرتاب نادر محمدی که حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت، گفت: با اتفاقات ابتدای فصل و ظرفیت و گنجایشی که ابتدای فصل داشتیم، کاملاً متفاوت هستیم. اکنون ما تیم خوبی هستیم.

او در ادامه گفت: با بازیکنان جوان و خوبی که داریم، فکر می‌کنم چشم‌انداز و دستاورد خوبی را برای باشگاه پیکان و فوتبال ایران کسب کنیم. در کنار کار خوبی که آکادمی باشگاه پیکان انجام می‌دهد، مطمئناً در سال‌های آینده ستاره‌های خوبی در باشگاه پیکان ظهور خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


پاشایی درباره خط حمله قدرتمند تیم گل گهر و حضور یونس شاکری و گادوین منشا در این تیم که ۱۶ گل از ۲۱ گل این تیم را به ثمر رسانده اند، گفت: گل گهر بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. بودجه باشگاه گل‌گهر با پیکان قابل مقایسه نیست. با در نظر گرفتن بودجه باشگاه، بازیکنان خوبی جذب پیکان شدند. اگر نگوییم گل‌گهر بهترین‌ تیم ایران است، ۱۰۰ درصد جزو بهترین تیم‌ها محسوب می‌شود. تمام نفرات این تیم را  آنالیز کرده ایم و امیدوارم که بتوانیم پیروزی باارزشی مقابل گل‌گهر کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به اینکه میثم حیدری داور دیدار فردای این تیم پنالتی پیکان مقابل ذوب‌آهن را برگرداند، گفت: ما از کار خوب دفاع می‌کنیم، اما فکر نمی‌کنم در آن بازی حیدری خودش صحنه را دیده باشد. در آن بازی اعضای نیمکت ذوب‌آهن با گوشی صحنه را نشان دادند. خوشحالیم که در آن بازی حقی از کسی ضایع نشد. ما هم شجاعت حیدری را تحسین می‌کنیم. با این حال ما از داوری لطمه زیادی خورده ایم که نمونه آن در بازی قبل بود. البته  نمی‌توانیم از کرمانشاهی هم ایرادی بگیریم. امیدواریم که زودتر VAR وارد  فوتبال ایران شود، زیرا این موضوع به سود تیم‌های مظلومی مانند پیکان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار