آغاز مرحله هشتم کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همکاری رده‌های بسیج، ائمه جمعه و جماعات و نهاد‌های حمایتی، جمع آوری و در اختیار آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

او افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، پنج هزار بسته معیشتی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان تهیه شده که برای تحویل به خانواده‌های نیازمند به شهرستان‌های ۱۰ گانه استان ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری اضافه کرد: مراحل بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و در پایان ماه ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: نهضت مواسات و کمک مؤمنانه و همچنین طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که ویروس منحوس کرونا وجود دارد برای رفع نیاز‌های خانواده‌های آسیب دیده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار