فضاسازی ویژه ماه رمضان در مشهد انجام شد

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدامات ویژه‌ای در سطح مشهد تدارک دیده شده و فضاسازی‌های ویژه‌ای انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در زمینه آراستگی و نظافت شهر، اقدامات گسترده‌ای نظیر رفت و روب و پاکسازی ویژه معابر، به خصوص در هسته مرکزی و بافت پیرامون حرم مطهر و رفع نواقص کلیه آذین‌بندی‌های معابر و روشن بودن کلیه ریسه‌های چراغانی معابر سطح شهر در دست انجام است.

او افزود: ارائه طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ نقطه شهر، اکران ۶ المان گل و نور در مناطق ۱، ۸ و ثامن، تغییر فضای شهر در شب‌های قدر و آذین‌بندی قرمز رنگ معابر منتهی به حرم رضوی با استفاده از ۶۰ هزار لامپ، از دیگر اقدامات مورد نظر است.


بیشتر بخوانید



یعقوبی بیان کرد: در حوزه فضای سبز شهری نیز هماهنگی‌های لازم برای کنترل و رفع نواقص و بهبود وضعیت روشنایی میادین، لچکی‌ها و بلوار‌ها در شب‌های ماه مبارک رمضان صورت گرفته و گل آرایی‌های ویژه سطوح فضای سبز، نصب گل نوشته و استیکر بر روی المان‌های گل ویژه عید فطر نیز صورت گرفته است.

او تصریح کرد: در حوزه فرهنگی علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری با موضوعات قرآنی و نهج البلاغه به صورت مجازی، پویش "کریمانه" با همراهی خیران، تشکل‌های محلی و شورا‌های اجتماعی محلات با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب دیده یا در معرض آسیب، برگزاری ایستگاه سلامت و انجام غربالگری در مساجد منتخب سطح شهر با حضور پزشکان داوطلب و همراهی مراکز بهداشت اجرا می‌شود.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل نیز سرویس دهی ویژه سازمان اتوبوسرانی در ۴۸ مسیر موقت در شب‌های قدر، آماده باش و خدمت‌رسانی بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی بیسیم و تاکسی‌های فعال در خطوط منتهی به حرم مطهر و افزایش ۴ ساعته سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در شب‌های قدر، بخشی از خدمات ارائه شده به شهروندان خواهد بود.

یعقوبی اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی نیز بیش از سه هزار و ۵۰۰ مترمربع اطلاع رسانی محیطی به همراه ارائه پنج تیزر مناسبتی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار