رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: اجرای اصول نظام آراستگی و مرتب سازی محیط کار (۵S) امری الزامی در شرکت محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فهد خباز رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: نظم و آراستگی یک اصل ذاتی در وجود همه افراد است و جایگاه ویژه‌ای در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی در دستیابی به نتیجه کار‌ها به نحو شایسته دارد و موجب برنامه ریزی کارآمد و هدفمند در جهت دستیابی به حداکثر رضایت فرد می‌شود.

او افزود: به همین منظور و با هدف بررسی وضعیت ساماندهی و مرتب سازی محیط کار (۵S) از روند اجرای اصول نظام آراستگی محیط کار در روابط عمومی گاز خوزستان بازدید بعمل آمد.

خباز اظهار داشت: در این زمینه کارشناس نظام آراستگی سازمان در بازدید از انبار و همه اتاق‌ها و بررسی کیفی و تطابق نظم و ترتیب موجود با معیار‌های تعریف شده در نظام ۵s، از روند اجرای اصول پنج گانه این نظام یعنی سازماندهی، نظم و ترتیب، انضباط، پاکیزه سازی و استانداردسازی در این واحد اعلام رضایت خود را اعلام و در خصوص بهینه سازی وضعیت موجود پیشنهاداتی را ارائه کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان در پایان به به کسب ۳ ستاره از پنج ستاره در ارزیابی‌های روابط‌عمومی اشاره و تصریح کرد: طی یک سال با رعایت نکات و نظم بخشیدن به محیط کار امید است به حداکثر این مقام نائل آییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.