معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

علت برتر شناخته شدن شرکت ملی پست در حوزه تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک

سبحانی‌فر درباره تعامل پذیری شرکت ملی پست در زمینه توسعه دولت الکترونیک توضیحاتی داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت برتر شدن شرکت ملی پست در حوزه تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک اظهار کرد: شرکت ملی پست جزو ۳ دستگاه برگزیده و برتر کارگروه تعامل توسعه دولت الکترونیک از سوی ابوالحسن فیروزآبادی رئیس شورای عالی فضای مجازی و آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: با توجه به اینکه بانک اطلاعاتی پست می‌تواند یکی از عوامل اصلی اجرایی دولت الکترونیک باشد و پایگاه داده ما در حال حاضر تا حدودی تکمیل است، در اختیار دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی می‌تواند قرار گیرد.

او ادامه داد: در این زمینه ما بر اساس مصوبه دولت خدمات مشترکین گاز، آب و برق استان‌های قم و اردبیل را مبتنی بر کد پستی را به صورت پایلوت اجرایی کردیم و اگر همه بر یک مبنای اطلاعاتی نشانی انجام گیرد، دیگر نیاز نیست دستگاه‌ها برای هر خدمتی به درب منازل مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


سبحانی‌فر بیان کرد: با این کار یک دستگاه به درب منزل هموطنان مراجعه می‌کند و از سوء استفاده‌هایی هم که صورت می‌گیرد جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
بله باید هم جایزه بدهند
27 اسفند بسته پستی داشتم
15 فروردین تحویل دادن
عوض یکی دو تا جایزه بدید شاید بسته های پستی پیشتاز یک ماهه تحویل بشه
آخرین اخبار