پاداش ۱۰۰۰ پوندی برای بزرگترین خرگوش به سرقت رفته جهان

صاحب بزرگترین خرگوش جهان پس از ربوده شدن این خرگوش، پاداشی ۱۰۰۰ پوندی برای یافتن آن تعیین کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، بزرگترین خرگوش جهان از خانه صاحب آن به سرقت رفته و او پاداش ۱۰۰۰ پوندی (۱۴۰۰ دلار) را برای شخصی که آن را برگرداند تعیین کرده است.

صاحب این خرگوش عظیم الجثه که با نام «داریوس» در لیست رکورد‌های گینس ثبت شده، می‌گوید که خرگوش او شنبه شب گذشته از قفسش ربوده شد.

آنت ادواردز (۶۸ ساله) صاحب داریوس، وقتی صبح روز بعد متوجه شد که این خرگوش که در باغ خانه اش در شهر «استولتون» در غرب انگلیس گم شده است، غافلگیر شد.

ادواردز با انتشار تصویری از این حیوان دست آموز در توئیتر، از کسانی که داریوس ۱۰ ساله را دزدیده اند خواست تا آن را بازگردانند.

او گفت: من وحشت کردم و احساس بیماری دارم؛ امروز من احساس بدتری نسبت به دیروز دارم و این سرقت را به پلیس گزارش کردم. متأسفانه افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند او تولید مثل کند، اما او برای این کار پیر است.

صاحب این خرگوش افزود: «داریوس در حال پیر شدن است و از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کند ... بنابراین هیچ کس دیگری نمی‌تواند غذای مناسب به او بدهد ... رژیم وی تغییر کرده است و مدت زیادی زنده نخواهد ماند مگر اینکه برگردانده شود.»

ادواردز معتقد است که ناپدید شدن داریوس برنامه ریزی شده بوده است، زیرا سارقان باید از یک مزرعه مجاور عبور کنند تا بتوانند به کلبه او که با میخ و قفل محافظت شده، وارد شوند.

او ادامه داد: «من قبلاً اجازه می‌دادم مردم بیایند و به او نگاه کنند و بچه‌ها با او عکس می‌گرفتند ... او معروف است؛ بنابراین افراد زیادی هستند که این مکان را می‌شناسند.»

صاحب این خرگوش گفت: «من با او ملاقات خواهم کرد، باید مثبت فکر کنم، زیرا بسیار ناراحت هستم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار