تاریخ عرضه لپ تاپ Surface ۴ و پیکربندی نهایی آن مشخص شد

شرکت مایکروسافت به طور رسمی مشخصات فنی و قیمت نسل جدید سرفیس‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مایکروسافت از Surface Laptop ۴، نسخه به روز شده سرفیس لپتاپ ۳ که از پردازنده‌های جدید استفاده می‌کند رونمایی کرد. سرفیس لپ تاپ ۴ با پردازنده‌های جدید AMD Ryzen ۴۰۰۰ و Intel ۱۱th Gen عرضه شده و از ۱۵ آوریل به فروش می‌رسد.

سرفیس لپتاپ ۴ با چهار گزینه پردازنده جدید از AMD و Intel در دسترس خواهد بود. گزینه‌های پردازنده AMD از انواع AMD Ryzen Microsoft Surface Edition هستند، به این معنی که آن‌ها تراشه‌های نیمه سفارشی هستند که برخی از اصلاحات و عملکرد‌های اضافی را از طریق سایر تولید کنندگان ارائه می‌دهند.

سرفیس لپتاپ ۴، گزینه Ryzen ۵، ۴۶۸۰U و Ryzen ۷، ۴۹۸۰U را از طرف AMD و Intel Core i۵-۱۱۳۵G۷ و Core i۷-۱۱۸۵G۷ را از سوی اینتل ارائه می‌دهد. قطعات AMD دارای Radeon Graphics است در حالی که قطعات Intel دارای Intel Iris Xe Graphics است.

تفاوت های سرفیس لپتاپ 4 و مدل 3 آن

بقیه دستگاه مشابه مدل سرفیس ۳ است. شما می‌توانید از ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت یا ۳۲ گیگابایت RAM LPDDR۴X، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD، ۱ درگاه USB-C، ۱ درگاه USB-A و Surface Connect استفاده کنید. پورت و جک هدفون، وب کم ۷۲۰، میکروفون دوتایی، بلندگو‌های استریو با Dolby Atmos، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ax و بلوتوث ۵.۰ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌روند.

تاریخ عرضه لپ تاپ Surface ۴ و پیکربندی نهایی آن

مدل ۱۳.۵ اینچی با صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۲۵۶x۱۵۰۴ ارائه می‌شود در حالی که مدل ۱۵ اینچی دارای صفحه نمایشی با وضوح ۲۴۹۶x۱۶۶۴ است. هر دو دارای نسبت ابعاد ۳:۲ و چند لمسی ۱۰ نقطه‌ای با پشتیبانی از Surface Pen اختیاری هستند.

دستگاه جدید در چهار رنگ در دسترس است. شما می‌توانید از بین رنگ‌های آبی یخی، ماسه سنگی، پلاتینیوم و مشکی مات انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار