تصاویری از وضعیت اسفبار بی خانمان های آمریکا!

در این مطلب تصاویری را که نشان دهنده وضعیت اسفبار بی‌خانمان های شهر فلادلفیا آمریکا است، مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردان و زنان بی خانمان با پتو و پارچه بر سر، ایستاده و خوابیده در پیاده روهای مملو از زباله، مدفوع و مواد مخدر خیابان بدنام کنسینگتون. این وضعیت وحشتناک یکی از خیابان‌های شهر فلادلفیا، پنجمین شهر پرجمعیت آمریکا است. ویدئویی که در تاریخ ۱۰ مارس منتشر شده وضعیت اسفبار تعدادی از بی خانمان‌های این شهر را در پیاده روی منطقه مجاور ایستگاه قطار سامرست به تصویر می‌کشد. کارتن‌های مقوایی که کیسه‌های زباله روی آن دیده می‌شوند در کنار ورودی‌های مختلف پیاده رو، فروشگاه‌های مواد غذایی، عابربانک‌ها و ادارات.

در این تصاویر تعدادی از بی خانمان‌ها در حالی که پتو روی خود انداخته اند در پیاده رو روی تکه‌های مقوا در کنار زباله ها، کیسه‌های پلاستیکی و جعبه‌های سیگار به خواب رفته اند. در نزدیک ورودی ایستگاه قطار بلو لاین تعدادی بی خانمان در حال مصرف مواد مخدر دیده می‌شوند. برخی آنچنان غرق مواد مخدر شده اند که حتی برای ایستادن روی پای خود و حفظ تعادل مشکل دارند. یک مرد که کت پوشیده در حالی که کاملا خم شده در آستانه سقوط است و تلاش می‌کند روی پای خود بماند.


بیشتر بخوانید


تقاطع خیابان سامرست و خیابان کنسینگتون با لقب‌های مختلفی شناخته می‌شود؛ Walmart of Heroin، Philadelphia's Skid Row یا آخرین بازار فضای باز فروش مواد مخدر در سواحل شرقی. کنسینگتون در بین معتادان به عنوان منطقه‌ای شناخته می‌شود که می‌توانند ارزانترین و خالص‌ترین هروئین را در این منطقه به دست آورند. به گزارش نیویورک تایمز، فروشندگان از دلاور، مریلند و نیوجرسی برای تهیه مواد مورد نیاز خود به این منطقه مراجعه می‌کنند. در چند سال اخیر برخی از هروئین‌ها با فنتانیل، یک مواد مخدر مصنوعی مخلوط شده که منجر به افزایش مرگ افراد معتاد شده است.

گفتنی است؛ طبق آخرین آمار ۱۱۵۰ نفر در سال ۲۰۱۹ بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در فیلادلفیا جان خود را از دست دده اند.

تصاویری از وضعیت وحشتناک

تصاویری از وضعیت وحشتناک

تصاویری از وضعیت وحشتناک

تصاویری از وضعیت وحشتناک

تصاویری از وضعیت وحشتناک

تصاویری از وضعیت وحشتناک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۳:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینجا مهد تمدنه بهشت گم شده که میگن همینجاست به آمریکا پرستا تبریک بگید
Canada
ناشناس
۱۹:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه اسفناک است
هر روز هم بیشتر میشوند
باور کردنش سخت است ولی واقعیت تلخی است که
کشورهای بهش گرفتارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
ابر قدرت کائنات رو باش
آخرین اخبار