اوج کرونا در مازندران؛مرگ ۱۳ نفر دیگر

۳۳۶ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در مازندران بستری شده و ۱۳ نفر هم در این مدت جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۳۳۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شده و ۱۳ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۱۰بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۲۶۷بیمار جدید و نیز ترخیص ۲۳۵نفر مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: یک هزار و ۲۸۶بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او از بستری ۲۱۷بیمار بدحال مبتلا به کرونا با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود:۱۰نفر در ۲۴ساعت گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های حوزه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی هم به پذیرش و بستری ۶۹بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته، در ۴ بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۴۸بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

او افزود: ۳۳۳بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری و از این تعداد ۴۷نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

دکتر جلالی گفت: ۳همشهری بابلی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار