معاون عمرانی استاندار سمنان:

داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاهای سمنان ۱۰ درصد بیشتر شدند

فخری درباره انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان سمنان گفت: داوطلبان این دوره نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد بیشتر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس هایت بازرسی انتخابات استان سمنان  در همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداران سراسر کشور به صورت مجازی به میزبانی استانداری سمنان درباره سیر نام نویسی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، ابراز کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستای استان سمنان وجود ندارد و در این دوره ۱۰ درصد رشد ثبت نام شوندگان در حوزه روستایی را نسبت به دوره گذشته برای انتخابات داشتیم.

او افزود: توجه به بحث آموزش شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است و خیلی از مشکلات به دلیل عدم آموزش به وجود می‌آید.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه خوشبختانه پروژه‌های عمرانی بسیاری در این دولت افتتاح شد و در حال حاضر چند پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت افتتاح و به بهره برداری برسد، تاکید کرد: بحث تعیین و تکلیف مسکن مهر در استان‌ها بسیار مهم است.

فخری افزود: در استان سمنان طی جلساتی که با مراجع قضائی و پیمانکاران برگزار و در مناطقی که پروژه مسکن مهر تعیین و تکلیف نشده، در آینده نزدیک مشکلات برطرف خواهد شد و تمامی پروژه‌های مسکن مهر در این استان تعیین و تکلیف می‌شود.

او همچنین آب را یکی از مهمترین موضوع استان سمنان دانست و گفت: در استان سمنان پروژه‌های بزرگی مانند انتقال آب دریای خزر و آزاد راه حرم تا حرم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.