ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ در اندیکا

سرپرست اداره صمت اندیکا از ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا خبر داد.

مسعود بلدی سرپرست اداره صمت اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان و با عنایت به وضعیت نارنجی و رو به رشد کرونا در اندیکا فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ ممنوع است.

او بیان داشت: آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی و گیم نت‌ها و مراکز بازی‌های رایانه‌ای تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند.

بلدی با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونای شهرستان ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف و فعالیت هر کدام از صنوف ذکر شده برخورد قانونی اعمال و واحد مربوطه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی برابر مقررات پلمب خواهد شد.

سرپرست اداره صمت اندیکا در پایان با اشاره به سرعت بیش از حد و افسار گسیخته کرونا در شهرستان از همه همشهریان خواست از شرکت در دورهمایی‌ها و تجمعات عزا و عروسی به صورت جدی پرهیز کنند، زیرا یکی از دلایل اصلی رشد و انتقال ویروس کرونا توجه نکردن به اصول بهداشتی و حضور در تجمع ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.