حمله به نطنز به تنهایی کار اسرائیل نیست

امام جمعه رودبارجنوب گفت: حملاتی از نوع حمله به تاسیسات هسته ای به تنهایی کار اسرائیل نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت :اگر خیلی از پرونده های قضایی را نگاه کنیم می بینیم بیشتر اختلافات به خاطر مال دنیا و پُست و مقام های دنیوی است و دوستی دنیا منشا خیلی از گناهان و اشتباهات است

او افزود :در ماه مبارک رمضان همه اعضا و جوارح ما باید روزه باشند انسان اگر به دستورات دین عمل کند مورد توجه خداوند قرار خواهد گرفت.

گروهی بیان کرد:وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای نظنز در زمانی که در حال مذاکره هستیم نشان از ذات خبیث آمریکا و ایادی آن دارد و این حملات بار اول آنها نیست و مطمئنا اسرائیل به تنهایی نمی تواند این کار را انجام بدهد.

اوگفت: مقام معظم رهبری در مورد برجام و مذاکرات فرمودند سیاست کشور ما مشخص است و تشخیص مسئولین ما مذاکره است، اما مذاکرات نباید فرسایشی بشود.

امام جمعه رودبار گفت:کفار منکر قیامت بودن، ولی دلیلی بر انکار قیامت نداشتند و فقط می‌گفتند زمان آن کی هست زمینه پذیرش حق در کفار وجود نداشت و به همین دلیل حرف رسول الله (ص) را قبول نمی‌کردند

او تصریح کرد: خدا بر قلب‌های کفار مُهر زده و پرده تاریکی بر چشم دل آن‌ها افکنده است و قرآن آن‌ها را از حیوانات پست‌تر خطاب می‌کند.

خطیب نماز جمعه رودبار گفت: هدایت قرآن شامل همه انسان‌های می‌شود ایه "اِنّا هَدیناهُ سبیل اِمّا شاکراً و، اما کفورا" دلیل بر همین موضوع است، اما کسانی که ایمان بیاورند به برکت قرآن به راه سلامت هدایت می‌شوند و از تاریکی‌ها خارج می‌شوند.

گروهی افزود: لازمه هدایت الهی تقوا و ترس از خداوند است و مناسب‌ترین وقت برای استفاده از هدایت قرآن ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه رودبار بیان کرد:وقتی انسان به اوج معنویت و کمال می‌رسد حرف حق را می‌زند همه مسئولین و کارگزاران نظام رهبر معظم انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار بدهند.

گروهی گفت:همیشه باید فرهنگ کمک به محرومین و مستضعفین در جامعه نمود داشته باشد و مخصوصا در این ایام کرونایی حواسمان بیشتر به محرومان باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: خطیب جمعه ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار