ثبت ۲۴ هزار و ۱۰۰ تماس با مرکز صدای مشاور

مرکز پاسخگویی تلفنی صدای مشاور چهارمحال و بختیاری به ۲۴ هزار و ۱۰۰ تماس خدمات مشاوره ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس محمدی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام شیوع کرونا و با افزایش ساعات کار صدای مشاور خط ۱۴۸۰ و فعالیت در روز‌های تعطیل، به ۲۴ هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی مشاوره داده شده است.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ با هدف ارتقاء سطح سلامت و بهداشت روان آحاد جامعه و کاهش آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی توسط مشاوران تخصصی انجام شد.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز سلامت روان، ۳۷ مرکز مشاوره عمومی و ۱۶ مرکز مشاوره تخصصی در استان اضافه کرد: با مراجعه ۱۰ هزار و ۸۱۲ نفر به مراکز مشاوره استان، ۲۲ هزار جلسه مشاوره حضوری برای ارائه راهکار و رفع مشکلات خانوادگی، تربیتی و تحصیلی مراجعان تشکیل شده است.

او ادامه داد: دو هزار و ۱۰۲ نفر، از طریق مراکز سلامت روان استان آموزش‌های لازم را در زمینه مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، پیش از ازدواج و زندگی خانواده را کسب کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار