زلزله ۴ ریشتری گناوه را لرزاند/ توزیع چادر امدادی بین خانوار‌های آسیب دیده

صبح امروز زمین لرزه ای به قدرت ۴ ریشتر حوالی بندر گناوه در مرز استان های بوشهر و فارس را لرزاند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ساعت ۵:۲۰ دقیقه صبح امروز زلزله‌ای به قدرت ۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی بندر گناوه مرز استان‌های بوشهر و فارس را لرزاند.

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه

سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تاکید کرد.

۱۰ گروه هلال احمر در امدادرسانی به زلزله زدگان گناوه فعالند

غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خدمات رسانی امدادی به زلزله زدگان بندرگناوه و روستا‌های همجوار بیان کرد: در پی وقوع زلزله ۵/۹ ریشتری که دیروز در شهرستان گناوه رخ داد نیرو‌های ارزیاب و عملیاتی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

او ادامه داد: تیم‌های ارزیاب و عملیاتی از هلال احمر شهرستان گناوه و همچنین مرکز استان در لحظات اولیه وقوع، به کانون زمین لرزه اعزام شدند و همچنین سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور به استان‌های همجوار و بالگرد‌های مستقر در استان‌های بوشهر و استان‌های همسایه آماده باش داد. به این ترتیب همه امکانات جمعیت هلال احمر برای کمک رسانی امدادی به حادثه دیدگان آماده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته از شهر گناوه و روستا‌های همجوار بیشتر خسارات وارد شده به بافت‌های قدیمی و روستا‌ها وارد آمده است.

حاجیانی افزود: تاکنون تعداد ۷۱ دستگاه چادر امدادی بین خانوار‌های آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.

پس لرزه ها ادامه دارد

ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه  صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۳/۶ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتری زمین برای چندمین بار بندر گناوه را لرزاند.

پس لرزه‌ها در شهرستان گناوه ادامه دارند. بعد از زمین لرزه ۵.۹ ریشتری که ساعت ۱۱:۱۱ یکشنبه ۲۹ فروردین رخ داد، بار‌ها زمین در این شهرستان تکان خورده است.


بیشتر بخوانید:

از ابتدای بامداد امروز سه زلزله به بزرگی ۴ و بالای آن در گناوه به وقوع پیوسته  و تا کنون گناوه ۲۴ بار لرزش زمین را احساس کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.