استخدام ۵۰ پرستار جدید در بخش کرونایی دزفول

فرماندار ویژه دزفول گفت: ۵۰ پرستار جدید ویژه بخش کرونایی برای کمک به کادر درمان این شهرستان به صورت قرارداد ۸۹ روزه استخدام می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان دیروز نشست ستاد مبارزه با کرونای دزفول به دستور استاندار خوزستان و با حضور معاونان استاندار و سپاه خوزستان برگزار شد و ضمن بررسی اقدامات انجام شده تصمیمات جدیدی نیز گرفته شد.

او با بیان اینکه طبق برنامه ریزی و بودجه تخصیص یافته، مجوز استخدام تعدادی پرستار برای بخش کرونایی دزفول داده شد که از طریق فراخوانی که دانشگاه علوم پزشکی امروز منتشر کرده، ۵۰ نیروی پرستار از این شهرستان یا شهر‌های اطراف به صورت قرارداد ۸۹ روزه استخدام می‌شوند، افزود: در حال حاضر فضای موردنظر برای بستری بیماران کرونایی تامین شده و مشکلی از این بابت نداریم، ولی نیرو‌های پرستار به دلیل فشار سنگین کار در یک سال و چند ماه گذشته خسته و فرسوده شده‌اند.

فرهمندپور اظهار داشت: با توجه به شرایط بد کرونایی، اختیار تام در خصوص تعطیلی ادارات داده شد که برخی ادارات تعطیل شدند، ولی تا زمانی که مردم با ما همکاری نکنند این تمهیدات اثربخش نخواهد بود چرا که در تعطیلات عید نیز این اقدامات انجام شد، ولی مردم همکاری نکردند.

فرماندار ویژه دزفول در پایان خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان شد تا از ورود به موج جدید کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.