نیرو‌های مسلح یمن: انجام عملیات انتقام «شهید صالح الصماد» در آینده

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در سومین سالروز شهادت رئیس شورای عالی سیاسی، اعلام کرد که عملیات آتی علیه ائتلاف سعودی با نام این شهید انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در سومین سالروز شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی که در ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ در حمله جنگنده‌های سعودی به خودروی او در استان الحدیده شهادت رسید، از انجام عملیات علیه ائتلاف متجاوز سعودی با نام این شهید خبر داد.

او گفت: نیرو‌های مسلح یمن خود را برای این عملیات آماده می‌کنند و تنها منتظر اشاره فرماندهی هستند. او تنها فردی است که زمان و مکان مناسب انجام آن را مشخص می‌کند. خون شهید الصماد پایمال نخواهد شد و از بین نخواهد رفت.

سرتیپ سریع در بازدید رسمی اعضای شورای عالی سیاسی، وزارت دفاع، ریاست ستاد کل مشترک ارتش از مزار شهید الصماد در مراسم گرامیداشت این شهید از انجام این عملیات انتقامی سخن گفت.

همزمان با سومین سالروز شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن استان‌های صنعاء، ذمار، صعده، الحدیده، حجه و تعز مراسم یادبود و بزرگداشت شهید الصماد را برگزار کردند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که طی ساعات گذشته ۱۵۲ مورد نقض آتش بس از سوی متجاوزان سعودی و عوامل آن‌ها در الحدیده در غرب یمن رخ داده است.

عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم محاصره مردم یمن و تجاوزات ائتلاف سعودی انجام می‌شود.

ائتلاف متجاوز عربی-سعودی که از حمایت‌های آمریکا، کشور‌های غربی و رژیم صهیونیستی برخوردار است، طی شش سال جنگ هزاران یمنی را به شهادت رسانده و میلیون‌ها نفر را آواره کرده و تمامی زیر ساخت‌های این کشور را ویران کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار