باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر مشهد متلاشی شد

تیم های گشت عملیاتی حوزه مقاومت بسیج ۹ مسلم یک باند فروش مواد مخدر صنعتی شیشه و کریستال را در شهرک مهرآباد مشهد متلاشی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پاسدار محمد شریف فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسلم مشهد گفت: بسیجیان ناحیه مسلم، ساعت یک و نیم بامداد امروز در گشت زنی شبانه خود یک فروشنده مواد مخدر را دستگیر و متهم تحویل معاونت عملیات این ناحیه شد و او در بازجویی، مکان تهیه مواد خود را معرفی کرد.

او افزود: در هماهنگی با جانشین دادسرای انقلاب مشهد دستور ورود به منزل مورد نظر و همچنین یک انبار ضایعاتی صادر شد و با به کارگیری تیم‌های عملیاتی قرارگاه شهید شمس آبادی و حوزه ۹ مسلم و تیم خواهران، توزیع کنندگان مواد مخدر در منزل و بیرون از آن دستگیر شدند.


بیشتربخوانید


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسلم مشهد ادامه داد: در این عملیات ۲ زن و سه مرد دستگیر و حدود یک کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه و ۲۳۰ گرم هروئین فشرده (کریستال)، ۶ دستگاه گوشی موبایل، مقادیری زیادی وجه نقد و یک ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

شریف با بیان این که منزل و انبار ضایعات یاد شده هم مهر و موم شد، بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده بنا به دستور مقام قضایی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی شدند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار